Gå til hovedindhold

Helle er Engparkens nye leder

Engparkens nye leder, Helle Tornbjerg (bill.), har tidligere været ansat som leder i Ikast-Brande Kommunes ældrepleje i en længere årrække.

For Engparkens nye leder, Helle Tornbjerg, er Ikast-Brande Kommune ikke ligefrem et nyt bekendtskab.

Fra 2008 – 2016 var hun nemlig også ansat i Ikast-Brande, i størstedelen af perioden som leder af Bavnehøj-centeret i Nr. Snede. Her var hun også leder af dagcenteret, hjemmeplejen og hjemmesygeplejen i det daværende distrikt Nr. Snede, og i forlængelse af en omstrukturering fik hun ledelsesansvaret for hjemmeplejen i hele den sydøstlige del af kommunen.

Inden hun forlod Ikast-Brande for at blive hjemmesygeplejerske i Ry i Skanderborg Kommune, var hun også kortvarigt leder af hjemmesygeplejen i hele den sydlige del af kommunen lige fra Brande i vest til Klovborg i øst, så hun har et ganske indgående kendskab til sin ”nye” arbejdsgiver. Til gengæld har hun ikke erfaring med et lede et stort plejecenter som Engparken.

– Det er nyt for mig, erkender hun.

Læs hele portrættet af Engparkens nyansatte leder i Brande Bladet tirsdag.

 

Navne

Skriv en kommentar

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Annoncer

Annoncer

  • Give Møbler
    Give Møbler
  • Chic
    Chic
  • camp23
    camp23

    Online Avisarkiv

    Læs alle udgaverne af vores trykte avis

    Avisarkiv

    Kalender

    26 sep.

    Gospel workshop med Ole Jørgensen i Brande Kirke

    Arrangør: Menighedsrådet Brande Kirke
    Sted: Brande Kirke

    Tilmeld nyhedsbrev

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de lokale nyheder på mail.