Poul Agger har meldt afbud
Indsendt af Villy Jensen
den 27/06/2026 - 10:52
Når Street Art markeres i Brande skulle man have haft besøg af en af de personer der var med til at sætte Brande på landkortet i 1968, Poul Agger.
Poul Agger er eneste nulevende fra det unge kunstnerhold der indtog Brande for snart 60 år siden og for altid gjorde Brande kendt som kunstby.
Brandes lokale maler Finn Birkelund-Mortensen havde fået til opgave at lave et portrætmaleri af Poul Agger.
Desværre har Poul Agger været nødsaget til at melde afbud.
Lad os håbe vi får ham at se i Brande ved en senere lejlighed.
Lokalnyt
