Kun en flaske tilbage
Indsendt af Villy Jensen
den 26/06/2026 - 08:41
Søren Rasmussen skænkede smagsprøver af jubilæumsrommen efter at den havde været en tur over Brande å.
Interessen for Brande Citys jubilæumsrom har været overvældende. Jubilæumsrommen, som tidligere på måneden blev kørt gennem Brande i hestevogn og krydsede Brande Å som en festlig markering af 10-års jubilæet for Brande Street Art Festival, er nu helt udsolgt.
Den eneste flaske, der endnu ikke har fundet en ejer, er flaske nr. 1.
Den bliver bortauktioneret lørdag den 27. juni kl. 16.00 på Torvet i Brande. Her får alle mulighed for at byde på den unikke jubilæumsflaske og blive ejer af den allerførste flaske i serien.
Lokalnyt
