Har du set det store værk i Ågade?
Indsendt af Villy Jensen
den 27/06/2026 - 11:27
Ågade lægger igen i år plads til et kæmpe maleri på 1000 kvm.. I år er det Holger Danske der er motivet. Han sidder på Kronborg og sover - klar til at blive vækket for at kæmpe for Danmark.
Værket er skabt af Abraham og Mauricio fra Mexico assisteret af Canaco fra Japan og Gregor fra Polen.
Kunstnere vi alle efterhånden er kommet på fornavn med.
Lokalnyt
