Green-Hill optræder til Street Art
Indsendt af Villy Jensen
den 25/06/2026 - 06:00
Af Villy Guldbrand Jensen
Fredag aften kl. ca. 17 optræder Green-Hill på Dalgasscenen i forbindelse med Street Art.
Bandet havde fornøjelsen af at være opvarmning til Lars Lilholt Band ved Brandes 850-års jubilæum og her blev det nye nummer ”Heden i blodet” spillet for første gang.
Jeg vil godt holde en ugeløn på at det nummer også bliver spillet på Dalgasscenen den 26. juni.
Lokalnyt
