Brande IF serie 1 vandt sin sidste kamp overbevisende
Af Edgar Jacobsen
Brandes sidste kamp i foråret blev overbevisende vundet på hjemmebane over Skibet med hele 5 - 2 efter en halvlegs føring på 5 - 1. Brande har tabt sine sidste tre kampe blot med et enkelt mål og var i flere af disse tre kampe uheldige med deres afslutninger. De omkring 200 tilskuere fik en rigtig god første halvleg, medens tempoet i 2 halvleg på grund af den stærke varme var mere moderat, dog med hjemmeholdet med de fleste målchancer
Brandes mål blev sat ind af Marksim Melnychor, Viktor Jensen, Nicolaj Jakobsen, Rasmus Skovbjerg og Kristian Kjær.
En af hjemmeholdets bedste var Mads Jensen.
Brandes træner Jonny Bjørnsholm roste efter kampen sit hold og glædede sig over, at hans hold igen fandt formen inden holdet går på ferie.
