Bestseller jagter talenter

Bestsellers Campus blev i 2014 proppet med unge mennesker, der gerne ville gøre sig til for koncernens unge varemærker.
PR-foto: Bestseller
Af Per Andreasen
Bestseller-brands inviterer unge mennesker til talent-jagt Brande
Det er endnu noget uklart, hvad der egentlige skal foregå ved arrangementet Talent Hunt på Bestsellers Campus øst for Brande lørdag 18. april.
Men sikkert er det, at Bestsellers brands Jack & Jones, Selected og det nye mærke ADPT. har arrangeret buskørsel fra Brande Station i håbet om at lokke mange talentfulde unge mennesker ud på Arvad Møllevej denne dag.
Arrangementet hedder Talent Hunt og består ifølge Bestseller selv af ”spændende, sjove og udfordrende opgaver både fysisk og mentalt, i grupper og individuelt.”
Bestseller gennemførte også Talent Hunt i 2014, hvor Campus blev fyldt til bristepunktet.
Der er ikke et bestemt antal elev- eller traineepladser, som skal fyldes ud. Jack & Jones, Selected og ADPT. vil se de unge mennesker an og give dem en mulighed for at få interesse for Bestseller som arbejdsplads.
Morten Mortensen, der er direktør for de tre deltagende brands forklarer, at man ikke er fokuseret på de fremmødtes CV.
- Vi ansætter ikke folk med de rigtige uddannelser eller erfaring fra de rigtige steder. Vi vil have folk med den rette holdning og vindermentalitet. Så lærer de det, de skal kunne. Uden dén, er det lige meget, hvad du har af kompetencer. Vi ansætter folk, vi tror på - og så udfordrer vi dem, siger han.
Tilføj kommentar